خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 14:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد

اخذ مجوز احداث پلی کلینک تخصصی شبانه روزی برای شهرستان های رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: پس از  رایزنی های مستمر و مکاتبات صورت گرفته و دیدار و گفت و گو با وزیر نفت مجوز احداث پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی در 2 شهرستان رامهرمز و رامشیر اخذ شد که این یک اقدام بسیار ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر نفت داشتم که در این دیدار پیرامون بر لزوم نگاه ویژه وزارت نفت به شهرستان رامهرمز و رامشیر تاکید شده است که آقای وزیر نیز قول مساعدی در همین راستا داده است.



وی افزود:همچنین ناگفته نماند که پس از  رایزنی های مستمر و مکاتبات صورت گرفته و دیدار و گفت و گو با وزیر نفت مجوز احداث پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی در 2 شهرستان رامهرمز و رامشیر اخذ شد که این یک اقدام بسیار ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان بوده است.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: همچنین دیدار و گفت و گویی با معاون عمرانی و قائم مقام وزیر کشور داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکلات و کمبودهای شهرداری های حوزه انتخابیه بحث و برسی شد تا اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات شهرداری های این دو شهرستان انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در این نشست تاکید شد که ماشین آلات خدمات شهری فرسوده هستند و تجهیز این ماشین آلات از ضروریات است چرا که خواسته به حق مردم بوده است لذا قول مساعد داده شد که اینم موضوع مرتفع گردد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 359574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار